moment of surrender

Är återkommen till det normala. Har jobbat natt hela helgen så jag har lite svårt med vilken dag det är. Onsdag idag va?
Vi säger så.

Jag har bestämt mig för en grej, jag ska börja fara på konserter. En massa. Varje storband som kommer till Sverige ska jag se. Jag är ju helt galen i musik så varför inte.

Idag har jag åkt rollerblades till jobbet för att skriva på ett pappaer. Ja du läste rätt, jag, Emma Byström, den lataste människan på denna jord har pallrat sina ben till Bjästa. När jag kom till S-kurvan i Bredånger hade jag blodsmak i munnen och när jag var vid Fageråsen höll jag på att svimma. Men fram kom jag o skrev på mitt lönepapper så jag får någon lön i Augusti, det hade inte varit helt fel!

Sen har även jag o grabbarna planerat en utlandsresa i höst. Vi ska ta en sista minuten o regera på plats.
Det är nog inte så svårt. EB o resten av killarna, vi kommer leva satan där vi är!!!

Ikväll ska jag träffa mina barndomsvänner. Jag längtar. Sen ska jag försöka få med mig Lina på Olles. Det hade inte varit helt fel med ett Coverband.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0