since you've been gone

Jag återkommer återigen till att jag hatar Facebook. Det är där man får reda på saker o ting som man får klump i magen, klump i halsen o gråt i ögonen av.
Kul.

Jag har alltså jobbat mig igenom mina 4 nätter nu, nu är det över för denna gången. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får vara ledig i en vecka nu innan jag börjar på nästa schema. Känner att jag behöver det :)
Men iaf, nätterna har gått som på räls. Jag har jobbat med bra människor och jag trivs! Tack.

På fredag är det utgång med stort U. Jag kunde inte längta mer.
Sen längtar jag tills den 27e när pengarna rullar in på konton. Tror jag rakt ska unna mig något fint. Har sett ett par sjuuuuukligt snygga skor på Din Skos hemsida som jag tänker lägga beslag på. Dom ska bli mina!!!

Jag känner att knoppen är i obalans nu efter lite sömn i hopp om att vända tillbaka dygnet. Det + en massa annat som jag har fått reda på och märkt gör att jag nu tänker gråta en stund.
Ja, jag är lite överkänslig idag. Skyller på en fuckad dygnsytm. He he.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0