think twice

Helgen har gått.
I fredags badade jag på dagen, myste med den sötaste Ellie som finns på denna jord. Vi (läs:endast jag) badade och byggde sandslott. Hon kommer förövrigt hit snart!
Sen var det jobb som gällde. Avrundade kvällen med att sitta o prata med Mams, paps, Annica, Håkan och såklart även lilla Ellie.

Lördagen var det jobb som gällde på dagen. Fullt upp och nervöst sammanbrott senare åkte jag hem för att duscha o packa inför Ledin som spelade på parken. Han var mycket, mycket bra!
Vi gick senare ner mot Olles som aldrig förut (?) varit så tråkigt. Jag var trött, less och arg så jag var inte speciellt trevlig mot nån. Efter det blev det MAX o det viskades om efterfest men vi gick hem och sov istället. Det är jag mycket nöjd över!
Sov som en prinsessa!

Söndagen spenderade jag i Idas stuga solandes i det härliga vädret. Badade även 2ggr(!), det var sjukt varmt i vattnet. Det gillar jag! Sov sedan resten av kvällen och natten. Det behövdes.

Idag åkte jag på migrän, har hänt typ 1gg tidigare. Men jag kunde inte ens slå numret till jobbet o ringa. Såg ingenting. Hade fet paniken för att jag inte såg någonting och mådde allmänt skit. Men till slut så, nu är jag back on track!
Har legat hela dagen och tagit det lugnt, var nog rätt smart. I think.

Har även läst ut den sista Harry Potter boken. Sista halvan av boken var en pina, jag ömsom grät och ömsom skrattade. Nu är det liksom slut, det blir inge  mer HP böcker. Vad ska jag göra? HP är ju mitt liv!
Harrryyyyyyyyyyyyy<3
Jag är deprimerad, på riktigt.


herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0