you know I'm bad



Kräftskiva är spikat, den 29:e smäller det. På riktigt. Dom som inte äter kräftor får inte komma!
... eller så får dom grilla. Ha!
Håller på att kolla runt på lokaler. Eller något slags krypin som man kan hyra för en vild fest. Fast det får dom såklart inte veta. Mihi. Jag ser framför mig: röda kinder av alkohol, kräfthattar och haklappar, "nubbe", vitlöksbröd och en fet efterrätt. Efter det så kommer det säkert spåra ur, som vanligt.

Jag med bihang är även bjudna till Umeå en helg i höst, datum är inte bestämt än för en helg fylld av alkohol, dans, mat och utgångar. Låter som en helg i min smak. Ska bara få mitt schema snart så vi kan planera redan nu vilken helg vi ska upp o vara galen i natten i Umeå hos min kusin!

Nu måste jag sminka mig om jag ska se ut som folk på BIOn o så inte Bettan får en skräckupplevelse när hon ser mig.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0