- 366:-

Jahaja, kom hem från farbror doktorn för ett tag sedan, eller kl 12 typ. Efter att blivit tittad i öron, hals, gett blod ( ja, jag svimmade nästan, det svartnade för ögonen iaf), klätt av mig halvnaken(!) och schöjts ett antal gånger av topsen hon stoppade i halsen på mig så var vi överens om ett paket piller och en flaska med flytande medicin.
Jag blev glad, äntligen någon ordnind på fanskapet!

Det enda jobbiga var att min redan så sargade ekonomi (jag glömde ju lämna in lönelappen, har inte fått nån lön mellan dec-slutet av februari) så gick hela kalaset på exakt 366:-. Det sveeeeed!

Bara jag får bli frisk så är jag nöjd. Får nalla lite från sparkontot så länge! ;-)

Ikväll är det RAW kl 21.55, det tänker fan inte jag missa. Kanon program! Wei!

Nu ska jag trycka i mig lite mat.

herrå


Kommentarer
Postat av: katt

GOD DAMN!!!! jag ville också se raw. du får se till att ha lite mer pli på mig att jag inte missar sånna roligheter mrs B.

2009-02-10 @ 00:14:19
Postat av: Anonym

vad gjorde du hos farbror doktorn då?

2009-02-18 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0