aj aj aj

Japp. Det är typ dom orden jag har sagt konstant nu i 2 dagar. Ringde sjukvårdsupplysningen (ja, igen) och ja, mina revben har sprickor i sig. Fy fan vad ont det gör. Frågade hur länge det skulle göra såhär ont:
Tanten:" Smärtan kommer ett stegra i 10 dagar innan det vänder."
Jag:" Du kan inte mena allvar? 10 dagar?!"
Tanten:" Jo tyvärr"
Jag:"Åh guuuuuud...."

Mamma o pappa åker till Thailand på lördag, jag är inte bitter. Inte alls. Jag lovar.

Sen är det den mest överskattade dagen på hela året på lördag och det säger jag också bara för jag inte är bitter, jävla alla hjärtans dag jävel jävel. Fa-an ta den dagen!
Jag har bjudit hem några brudar på mys. Mys = dränka våra patetiska singelliv i alkohol. Det kommer bli perfekt. Även om inte alla kan närvara. Kvällen går även under namnet: Emmas fitt-fest.

herrå

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, Emmas-fittfest, det var det roligaste jag hört på länge!

2009-02-12 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0