dillchips

YES! Ringde Sjukvårdsupplysningen nyss och berättade om läget och fick en tid imorgon. KL 09.30 ska jag infinna mig på Bjästa vårdcentral. Halleluljah!
Min feber är iaf över nu, förjävla tur det. Men öronen, halsen och hostan vill inte ge upp än. Förhoppningsvis hjälper farbror doktorn mig med det. Jag är lycklig.

Så nu ligger jag i sängen med datorn på magen och en påse dillchips vid sidan om mig. Mm-mm-mmm!
Ikväll är det Beck va? 4an? Kl 21.00?

Nu ska jag ta en halstablett och sedan ja, kanske rycka upp mig lite.
Förresten, fy fan vad det snöar ute! Det har snöat nonstop nu i 3 dagar men eftersom jag inte tagit nån friskluft på jag vet inte hur många dagar skulle jag genom mitt fönster uppskatta att det MINST fallit ner 5dm snö. Myyys!
Nu vill jag till backen o visa mina snowboard skills!

herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din stackars Pemma. Du är en som en liten femma. Av fem möjliga alltså.

Fråga Ogge, min bror, vad han tycker om dill-chips vettja!

2009-02-08 @ 23:30:05
URL: http://idakull.blogspot.com
Postat av: The blogg owner

You are my sunshine, my only sunshine

You make me happy when skies are gray.



Jag visste väl det, tänkte faktist på din bror när jag skrev rubriken! Ha ha :)

2009-02-09 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0