host host host

Jag har idag hostat till mig huvudvärk. Yey. Bata ren torrhosta. Inget slem. Aj!
Lite feber också men den är under kontroll av alvedon. Måste ta mig i kragen och dra mig till jobbet imorn för att lämna in löningslappen så jag inte blir utan lön.
Det blir ödesdigert isf!

Förresten, glömde att säga sist att jag fått ett vikariat månaden ut! WOHO! Det är på 62% kvällstid. Passar mig perfekt. Nu när jag har börjat plugga o allt. Löste 1/2 uppgifter idag på det första kapitlet. Känner mig fortfarande taggad!
Det blir förhoppningsvis förlängt eftersom personen jag går istället för är gravid och föder nog när som helst(?).
Hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag ta en alvedon för halsontet och sedan lägga mig o sova i min nyvädrade säng, perfekt nu när det är -15 ute så bakterierna i kuddarna och täcket försvinner. Smart kvinna det här vettu!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0