jag vill se han comebacka

Var på banken ikväll o tittade på Modo-HV. Vilket inte blev en vidare kväll, men med den positiva inställningen jag har nu är att det är mot dom andra lagen, som ligger lite längre ner i serien som vi ska vinna emot. Inte HV.

Hörde i periodpauserna att Foppiloppen hade slutat(!). Trodde detta var sjuka rykten men efter att ha läst detta så blir jag en aningens mörkrädd. Men, jag tror som (inte så) många andra att skam den som ger sig, detta är inte sista gången han försöker. Han är envis, envisare än många. Foppiloppen<3

Pratade med CalleTaylor idag, vi pratade om mens. Jag skrattade så att tårarna sprutade, bokstavligt talat. Länge sedan jag garvade så mkt. Sen fick jag o Idis ett anfall på hockeyn som inte heller gjorde sprickan i revbenen någon förtjänst men ack det vare värt!

Imorn åker bror på roadtrip med Modosupport, dom ska besöka Karlstad och Ängelholm. Det blir avgörande matcher, jag vill också. Men nej, jag ska vara hemma o vakta huset (läs: kaminJÄVELN som stannar hela tiden, perfekt nu när det är 25minusgrader ute!)

Annars då? Några sovtimmar på det här så ska jag ta tag i pluggningen imorn. Det är nog på tiden!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0