som han gjorde det.

Peter Forsberg. Min levande gud (och framtida make)!
När han presenterades på lineupen och jublet gjorde sprickor i betongen så höll jag tillbaka tårarna, men efter han gjorde 1-0 drygt 15min in i 1a perioden trodde jag att jag skulle svimma. Först o främst över folks reaktioner, hela "banken" var i extas, någon glädjetår kan ha trillat nerför min kind faktist. Gud. Så sjukt mäktigt!

Igår var jag hemma hos Ida och höll dom sällskap medans dom förfestade. Trevligt med lite brudhäng!
Åkte hem och killarna på gatan våldgästade. Dom gjorde kaffe och gick igenom varenda skåp efter något ätbart. Smart som jag är (eller så är det bara för jag är kvinna) hade jag gömt undan allt det smaskiga i förhoppning om att få äta det goda själv. Och jag lyckades!

Idag är det Modo-Djurgården. Jag ser matchen hemma på TV, blir nog bäst så:)
Sen kommer Johanna hit o hon ska vara min dejt ikväll, många som rycker i henne just nu men jag fick na! Mwaha!

herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Peter Forsberg. Min levande gud (och framtida make)!"

say whaaaat?! what about bengtsson?! :o

2009-02-15 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0