söndagsmiddag

Idag har jag och min favorit bror njutit av en ypperlig söndagsmiddag hemma hos faster, vi trotsade den bitande kylan och tog oss till Bjästa. Vi fick kalvbiffar och hemmagjord potatismos. Det var så sjukt jävla gott!

Igår hade jag o Johanna en myskväll. Vi tittade på melodifestivalen och åt gott. Vi hann även gå över till hennes syster med sambo som bor mitt emot oss, där det var lite partaj.

Fick sms om att mami o papi var framme i Thailand nu efter en rejäl försening i Finlandia. Men, det såg tydligen ut som på bilderna. Lika fantastiskt! Är glad för deras skull, hoppas dom får 2.5veckas UNDERBAR semester!

Imorn är det jag som bjuder på mat. Ryktas om att det blir min specialité, tandori-kyckling och ris. Mums.

herrå

Kommentarer
Postat av: Alicia

Matchdag! tagga emma, tagga!

2009-02-17 @ 14:26:28
URL: http://alicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0