...trumvirvel...

Kära vänner, bekanta och främlingar! Jag måste be er om den största möjliga ursäkten över att jag inte bloggat på ca. en vecka.
Jag kan inte skylla på att jag har haft fullt upp, för det har jag inte. Jag har helt enkelt ignorerat blogg.se.

Men en update kanske för er alla som inte har stenhård koll på mitt liv utan bor någon helt annan stans i sverige:
Helgen var underhållande och mysig. Tack för det.
Har gjort klart den första uppgiften i skolan men inte skickat in den än, aj aj Emma! Fick ett arg mejl av min lärare igår, måste nog svara på det.
Köpte en ny bikini idag men lite hjälp av Johanna hittade jag en ap snygg. "TYYYP".

Helgen som kommer ska jag spendera med Aragorn, min vapendragare! Ska bli mys. Då får jag sällskap. wiho!
Oscar, min (lille)bror klarade sin uppkörning idag så nu kan han stolt titulera sig bilförare, på riktigt. Jag är mucho stolt!
Och mams o paps har det bra i Thailand, dom kommer hem på måndag. Jag längtar faktist:$

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0