what else?

Inatt när jag pratade i luren kände jag hur det började lukta bränt i huset och sprang upp och hittade kaminen helt fucked up. Sprang  och väckte bror som var praktiskt taget medvetslös, sprang ut igen mot kaminen och den exploderar. Ett jävla pang och en massa rök blev resultatet. Samt att den brann inuti. Efter lite panik och tårar så ringer jag farbror A som kommer hit 03.30 på natten och hjälper oss.
Hade fan ingen aning om vad jag skulle göra. Så nu är den kaputt o vi försöker få liv i elementen. Går inge vidare. Är snorkallt här inne!

Ikväll åker bror som sagt med Modosupport till Karlstad och Ängelholm. Jag ska vinka adjö med tårar i ögonen och lite mera ångest i kroppen. Kul att bli lämnad helt själv med detta...

Ska kanske göra lite mat snart, låter som en bra idé va?

herrå

Kommentarer
Postat av: Erika, mamma till Mira<3

har du också blogg, roligt! :D

2009-02-18 @ 15:42:52
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0