back to school

Nu är det klart. Jag ska börja plugga den 2a Februari. Jag.ska.börja.plugga. Dom som känner mig vet hur ologiskt det låter med tanke på min närvaro och moral i gymnasiet...
Men nu, nu jävlar blire att plugga.
Så om cirkus 1.5 år kan jag tituera mig "Uska". Undersköterska alltså.

Helgen spenderade jag med att jobba och lite film.
Lördagen som egentligen skulle vara min lediga dag, icke sa nicke. Jag blev uppväckt på morgonen av jobbet som ville jag skulle följa med en brukare på sjukhuset, jahapp. Så 10min efter samtalet befann jag mig på jobbet. Efter ett antal timmar på sjukhuset så åkte vi hemåt igen med en gipsad handled.

Var på stan idag med Kajsa, mycket trevligt att träffa bruden. Alltid lika roligt!

Imorn ska jag gymma. Åh jösses. Har redan lite små ångest. Vad har jag gett mig in på?!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0