dessa drömmar

Natten som var drömde jag återigen om vem.. Gissa... ROBIN BENGTSSON!
Tänker inte gå in på vad drömmen handlade om. Med respekt för känsliga läsare.

Har inte gjort så mycket idag. har städat, duschat o tittat på brors fenomenala(?) innebandy match. Fick ett fyllesamtal kl 04.15 imorse o sen kunde jag inte somna om förrän kl 6. Och blev väckt 2 grr av att jobbet ville att jag skulle jobba. Blir lite tight  att jobba kväll eftersom jag börjar 6.45 imorn.

Har en mardrömsdag imorgon, jobbar 6.45-11.45 på Sjukhemmet och sedan 12.15-17 på dagis. Tror jag kommer somna gott imorgon kväll!

Så nu ska jag dammsuga det sista o sedan torka golven så det luktar fräscht.

En jävla massa svammel det blev. Ursäkta röran!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0