glitter fulla ögonen

Är nu hemma hos Ida, igen. Spenderade ju nyårsnatten här också efter finfinfin o godgodgod middag hemma hos Helena som fyllde år. Congrats! Vid 22.30 tiden tyckte vi att det var dags att röra på våra fulla magar o vi for på Varvet där det skulle vara parteii.. Kan ju säga såhär: Vi kom, vi kollade runt, vi kissade och beställde en taxi därifrån.
Vi åkte till Gullänget för en annan fest på Bussbyvallen, där har man spelat ett antal fotbollsmatcher genom åren, precis som om jag är jätte gammal....
Firade tolvslaget där och efter det ville jag hem, ringde taxin, 2 jävla timmar skulle det ta att få en taxi så vi hittade ett okänt taxibolag och åkte hem. Till Ida alltså.

Nu håller kvinnan på att packa, looking good looking good. Sen ska vi äta popcorn, det har jag bestämt.
Nu har jag flummat på nog.

IMORN KL 05.25 ÅKER VI TILL STHLM!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0