high five!

Har jobbat så mycket i veckan att jag knappt orkat sitta vid datorn på kvällarna.
Men jag orkade iaf åka på banken o titta på Modo-Timrå. Efter 0-2 målet ville Walle fara hem o sa att det redan var klart. Men jag sa att dom skulle vända o vinna. Och tji fick han! Dom vände o vann. Har faktist aldrig tidigare under denna säsongen sett Modo ha en sån lagmoral och vilja.

PETER FORSBERG har skrivit på för Modo. Trodde det var ett skämt när jag fick sms av Andreas vid 11-12 tiden igår men ack så fel jag hade. Efter presskonferensen igår kl 15 så hade han rätt. Fy fan. Det måste ha varit fest på torget i stan inatt =)
Sen att Modo (äntligen!) har lättat på börsen o köpt 2 spelare till skadar inte heller. Bror sa att en 4e var påväg nu ikväll. Får la se hur det blir med den saken.
En sak är iaf klar, jag ska köpa en biljett till Modo- Skellefteå den 12/2 när förhoppningsvis konungen gör debut för klubben i sitt hjärta.

Igår hade vi en helmys dag, fast utan sjuklingen Ida, var lite tomt faktist. Jag, Bettan o Johanna var på relaxen, mycket mysigt och ack så mycket skvaller och skratt. Love love love.

Idag är det middag o film mys med brudarna igen, denna gång hemma hos Johanna. Och idag ska Ida vara med. Vi åker snart. Heja!

herrå

Kommentarer
Postat av: katt

gillar att hans debut är på onsdag, mot kb och grejer, hihi :DD den matchen vill jag se! :D

2009-02-01 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0