...hon tycker jag är tjock..

Jag o Jessicatten sitter just nu o samtalar på msn om att jag ska börja gymma..

Emma säger:

ska ju börja träna..

Emma säger:

ÅH HERREGUD


Jessica säger:

hohooooo

Jessica säger:

beachen 09


Emma säger:

hahah det är nog inte det jag syftar på..

Emma säger:

OM INTE DU GÖR DET?!

Emma säger:

du tycker jag är tjock...........


Jessica säger:

nej men man vill ju vara i bra form

Jessica säger:

jag säger alltid att jag tränar för bechen

Jessica säger:

.. bara lite mullig sådär

Jessica säger:

men det är sött

Jessica säger:

inte tjock!

Fy fan. Mitt BMI är inte bra ju. Det är way to low. Inte för högt. Det är därför jag ska börja träna, för att få upp BMI:et.


psst. hon skojade faktist.

herrå


Kommentarer
Postat av: katt

hahahaha, jag är glad att du skrev den sista meningen där, annars skulle folk trott att jag var ett psycho :D

2009-01-07 @ 23:00:47
Postat av: The blogg owner

katten med patten:

pfft. if you say so ;)

2009-01-09 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0