life goes on...

Vad är det idag? Jo söndag. Helgen är alltså över.
Helgen har som bekant inte erbjudit så mycket mer än jobbande. Inte fy skam det inte! Trivs som fisken i vattnet eller handen i hansken, välj själv.

Jobbade fredag kväll för att sedan bli upplockad av Ida, Johanna och Bettan, den röda faran åkte mot Niklas place och vi hade en tjejkväll med mys, sjukt mycket skratt, busringningar på youtube, facebook skvaller, skvaller överlag men framför allt ett underbart sällskap med sjukt bra bruds.

Fick stryka mitt kvällpass under lördagen och söndagen och istället jobba natt. Vaknade upp idag vid 13.30 så inatt ska jag nog kunna somna i någolunda tid :)

Imorn väntar först ett möte med min ptStep In, ett gympass och senare äre fett jävla hårt derby mellan Modo-Timrå. Dit ska jag!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0