något jag hatar mer än satan själv

Bland det värsta jag vet är osportsligt uppträdande. Brynäs publik bjöd lite på det idag. Bland annat när Victor Hedman fick en ful knätackling av Dixon som träffade precis på hans lårkaka som han ådrog sig redan i matchen mot Linköping i Lördags.
Okej, smällen i sig var inte sådär jätte ful men inte heller jätte "ren". Och efter att Victor vridit sig på isen en stund till publiken burop och ställer sig upp för att åka till båset så fortsätter publiken att bua(!).
Det är bland det fulaste jag vet, en applåd eller ren tystnad hade varit så mycket bättre. Nog för vi Modoiter sägs vara jävligt enögd så tycker jag ett sånt uppträdande är förjävla fult. Det är tillhör sunt förnuft att inte göra så.

Sen måste Lärking trivts i Läkerol Arena så som han dömde och inte dömde imellanåt..
Men vi gick stegrande ur striden och dom här 3poängen kunde inte suttit skönare. YES!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0