the båtten is nådd

Angående detta som kom som en större chock igår kväll så vill jag som är liten på jorden men stor i orden ge min åsikt angående det hela.
Jag skäms som Modoit att vi har (haft) en "sån" ordförande i våran förening.



Jobbat idag också, gick himla smärtfritt. Fy så kul att vara tillbaka där. Love it.
Bara att ta fram skolboken på måndag o börja planera dom kommande 20 veckorna då jag förhoppningsvis kommer klämma in lite fler kurser än bara en som det står i kursplanen.
Sån här motivation har jag aldrig känt förut, för första gången i mitt liv ska det bli kul att gå till skolan! Wihi!


herrå

Kommentarer
Postat av: katt

kul att du har en framtid ialf ;)

2009-01-27 @ 23:29:21
Postat av: Lina

Fasiken vad kul bysse! Önskar att min motivation kunde vara så hög!

2009-01-28 @ 15:26:24
Postat av: Marika

Jag håller med dig. Tragiskt och pinsamt är vad det är alltså, fattar inte vad i helsefyr han hållit på med. Jaja, tur han har avgått nu iaf för det han gjorde var banne mig avskyvärt.

Vad är det för kurs du ska läsa? Jag skulle också vilja vara sugen på att plugga. Ha de bra!

2009-01-28 @ 16:27:21
URL: http://hockeyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0