471 LAS-days

Jag grinade nästan på jobbet idag. Dels för att min rygg gick (typ) av igen men för att jag blev inkallad till chefen.
Fick kalla kårar längst min rygg, svettningarna var ihärdiga och jag blev svimfärdig. Ni vet, när man tänker igenom alla tänkbara scenarion om vad man kan ha gjort fel.
Men det hon ville säga var att jag, om jag vill och OM allt går som det ska så kan jag få ett vikariat i 2, kanske 4månader på Sjukhemmet. Jag blev så jävla glad.
Vad jag svarade?
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Så om allt går som det ska så får jag jobba på sjukhemmet avd.1 från och med 1a September. Love it.

Jag såg nyaste Harry Potter igår, jävlar vad bra han är. Han är....magisk!


herrå

Kommentarer
Postat av: eve

harry är min!!!!!! och ron med för den delen..

2009-07-21 @ 23:11:33
Postat av: Erika

grattis till jobb :)

2009-07-22 @ 08:17:44
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: JP

vad härligt emma :D, hoppas allt går vägen!

2009-07-22 @ 10:06:11
URL: http://perssonj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0