efter lite tjat så...

.. är jag tillbaka! Har så galet mkt att berätta. Men fan, det var typ 3 veckorsedan jag sist skrev. Hade varit bättre med enn bildkollage så hade jag kunnat låta bilderna talat för sig istället. Men gull-kull har efter flytten från Frejgatan inget internet på ett tag så bilderna dröjer nog ett litet tag till.

Midsommar var galet. Galet galet galet. Där snackar vi galen i natten!!! Gud vad roligt jag hade o kvällen gick alldeles för fort.

Hamnfesten var även i helgen, jag pratade med Blondinbella o vi är nu tajta. As tajta. Lite karusellåkande med en främling och även MAX-besök. Typ 10missade samtal senare somnade jag gott på Frejgatan för att sedan under dagen hjälpa Kullarna att flytta. O på kvällen vankades det jobb.

Jag har mest bara jobbat. Har varit ledig 2/14 dagar. Känner mig rätt så sliten. Somnade *2 på jobbet idag. Pinsamt!
Spenderar alla lediga timmar nere på holmens eget medelhavsbad. Jag gillare.

Nu är jag ledig i 3 dagar. 3 DAGAR. Känns så ofattbart skönt så ni anar inte!

Låter bilderna senare tala för sig.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0