heal the world

Har suttit hela kvällen och lett, gråtit, funderat och förundrats. Jag har tittat på Michael Jacksson "begravning". Så sorgligt. Det som stör mig så sjukt mycket är att han får den upprättelsen han förtjänar nu när han har gått bort.
Innan var det bara "WackoJacko". Och nu är han den kungen av pop som han alltid har varit.
Det stör mig även lite grann att jag är för ung för att ha fått ta del av  hans storhetstid.
Det är inte förrän nu jag har insett hur stor han är. Och jag skäms nästan.

Alla tal och framträdanden under minnestunden var verkligen rörande. Jag grät som ett litet barn när hans dotter talade lite på slutet.

Sen stör det mig även lite, eller ganska mycket att han som har varit så mån om att skydda sina barn mot media pch publicitet zoomades verkligen in och visades "för allmänheten". Men, det är bara mina tokiga åsikter.

När jag väl är i klagartagen så kan jag berätta att jag idag inte kunnat jobba, min rygg har typ gått av. Helvete.
Måste besöka en kiropraktiker snarast och även investera i en spikmatta. Tror det skulle göra guld för min klena rygg!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0