I'm having the best time of my life

Jag älskar mina vänner. Dom är underbara! Dom får mig att må bra när jag är ledsen.
Dom skrattar med mig när jag är dum i huvudet.

Typ som idag, jag sov 3h inför dagens jobb pass som var 7-17. Jag har fnissat och skrattat mig igenom hela dagen. Det är sant. Förstår inte hur dom har orkat med mig :)
Däckade likt en prinsessa när jag kom hem. Skulle egetnligen ha begett mig ut o svängt mina lurviga men jag orkar inte. Är helt jävla slut.

Imorn jobbar jag kväll, SOVMORGON!!!

Jag hoppas Gull-Kull har roligt ute idag <3 Bästa Ida!

herrå

Kommentarer
Postat av: Erika

när tänker du hälsa på oss då? :P

2009-07-12 @ 21:45:59
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0