my man is coming to town

Har visst inte uppdaterat på några dagar. Ooops.

Jobbade stenhårt denna vecka. Vilket kändes i både kropp och knopp. Försovde mig för första gången i mitt liv och kom för sent till jobbet. VickanPickan smsade mig o väckte mig. Skämdes ögonen ur mig när jag kom på jobbet men dom bara skrattade. Tur var väl det! :D

I fredags var det paniken. Paniken efter, in på stan o handla alkohol, brassa hem och duscha för att sedan ta emot brudarna som fick komma o äta hos mig innan vi gick över till Crillo som hade sommarens virkis-fest. Det var mycket, mycket trevligt! Saknade dock Johanna, alla brudarna var här utom Johanna. Men det tar vi igen nu när hon snart kommer hem ett tag!

Lördagen vaknade jag upp svettigare än någonsin och med Ida vid min sida. Skickade iväg henne på jobbet men 2 torra mackor och en saftflaska. Tänkte lägga mig och sova en stund men gick istället över till Crillo. Hängde med grapparna hela dagen och vi for efter om och men på Kornsjö strand. Sen åkte vi på Sibylla och åt, for till Crillos "stuga" innan jag till slut däckade här hemma kl 8 på kvällen. Mm-mm-mmm!

Idag har vi varit och ätit på Näske Krog med hela släkten. Fy fan vad jag älskar dom. Allihopa!

Glömde förresten att säga att Lars min älskade kommer til Övik i November. Jag blev alldeles gråtfärdig när jag läste det. Min Lars<3 Winnerbäck alltså.

Nu väntar 3 dagar på jobbet innan jag har en vecka ledigt.
NU TAGGAR VI UPP INFÖR ULVÖN FOLKEEEEEEEEEEET!!!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0