rockin' all over the world

VI överlevde helgen. Fy fan vad roligt det var!

Sammanfattningsvis:
Grät som ett barn med panik hela fredag morgon över den kommande båtresan. Vi kom fram men en vän rikare. Eva 55år från Luleå var extra mamma och vän under båtresan. Världens häftigaste kvinna!
Träffade familjen Graneliden. Älskar familjen. Särskilt brudarna bus. Ebba och Filippa, 8år. Vi hängde halva lördagen o halva söndagen med småbrudarna<3
Mamma Kull bjöd på en utsökt 3-rättersmiddag och efter det begav vi oss mot partyt. Vi var både på Alma och hotellet och öste till min favoritmusik, rockipocki<3
Vi träffade på holmenpajka som tog båten ut i ovädret som inte hade någon sjövana men efter lotsning av Westerlindspajken på vattenskoter i mörkret kom dom fram :D Deras båt läckte in så jävla mycket vatten. Hahahah. Har nog inte skrattat så mycket på så länge. Var väl i sängen vid 3.30-4.00 nångång.

lördagen vaknade vi till knappt solsken och då begav vi oss mot Ulvödagarna, en pizza på Alma rikare så tittade vi på Moraträsk. NOSTALGI. Vi spårade även upp dunken från midsommar. DEN VAR KVAR! Hahaha. (har några videos från helgen som KANKSE kommer upp=)
Jag sov senare 1h, blev väckt av Ida o Ebba som piffade och raffade innan vi for ut på byn. Mötte upp dom andra holmenpajka som kom med Linus äckligt feta båt. En snabb förfest i Princess o vi gick upp till brudarna från Järved. Här börjar dimman gott folk, vinet tog så gott som slut o jag (måste ha?) druckit upp Minttun när Ida var ute o tog sig en tjyvrök för minnena efter detta är knappa. Vi hängde iaf med dom och gick senare på hotellet och Alma o träffade folk.
Förresten! Vi träffade 2 vänner till, en karl från Gällivare o en från Luleå. Kula killar. Skön dialekt!
Ungefär vid 3 på natten fick jag för mig att bada(!) efter lite tumult med en jävligt äcklig kille som sa dumma grejer till både mig och Ida så hoppade jag i vattnet. Knappt med egen vilja för att sedan gå hem genom hela Ulvön, blöt, kall och jävligt full.

Söndagen vaknade jag bakis, trött och sliten. Det var ungefär 40*C i rummet. Skönt. NOT.
Vi åt iaf århudradets dyraste räkmacka, 110 jävla kronor till frukost och sedan ville brudarna bus från Graneliden bada med oss. Vi eller Ida hoppade i plurret medans jag tittade på. Tycker jag hade badat nog för den helgen 8-)
Vi åkte sedan färjan hem och jag somnade, som vanligt efter en hård kväll/helg kl 19 på kvällen.

MEN FY FAN VAD KUL VI HAFT.
O nu har jag inte ens skrivit ner allt, det som händer på Ulvön, STANNAR PÅ ULVÖN!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0