sex on fire

Jag har gått och helt kärat ner mer i Kings of leon. Hur bra? Så jävla bra.

Sen är jag sjukt avundsjuk på Roska o Beaver mfl som är nere på Hultsfred just nu. Lasse my man har 4 spelningar där dom här dagarna. 4 SPELNINGAR!!!
Hon har lovat att ringa men jag tror att hon har glömt, ska allt skicka ett påminna-beaver-om-lars sms imorn!

Har just, eller just o just, för en stund sedan kommit hem från jobbet. Ryggen höll! Halleluljah! Den här helgen kommer att hålla. Jag.ska.klara.det.

Känner mig lite pömsig, ska nog hoppa ner i sängen.

herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte glömmer jag min kära mrs B i första taget inte. det var mäktigt och du ska få se mysiga bilder som du kan drömma dig in i att du var med på sen. han kommer ju snart till ööööövik också! :D

2009-07-15 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0