welcome to the club

Imorn är jag ledig, Imorn är jag ledig. Imorn är jag ledig.

Har som innan, skrattat mig igenom dagarna på jobbet. Varit lat, som jag inte brukar vara. Evelina har sett rött. Jag har fnissat :$
Stackaren ska rycka ut och jobba extra imorn. Tycker nästan lite synd om kvinnan.
Jag har även fått spruta min första spruta idag. Jag blev alldeles lyrisk. Tycker det var svin kul!!!

Idag efter jobbet har jag o Ida fettat oss,  kladdkaka, chips, naturgodis, choklad. Mm-mm-mmm! Kände oss lite onyttiga så efter att ha tryckt i oss maten och gjort en spellista på spotify tills Ulvön (nästa helg) så åkte vi o spelade tennis i typ 2h. Fy fan vad kul det var. Det blir det fler gånger denna sommar, var så säker!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0