kräfta, bränd eller jävligt känslig?

Idag fick jag mitt efterlängtade MAX-mål. Som jag har tjatat! Men fy fan vad gott det är! Jag blir galen!

Låg ute o läste i 1h igår innan jag skulle fara o jobba. Vad händer? Jo det fläktar skönt så jag känner inte hur jävulst jag bränner mig på baksidan. Kom in o tog en dusch, tyckte det sved onormalt mycket. Tittade mig i spegeln o ser att jag är rödare än en kräfta. Kunde inte sitta på hela kvällen o fick ligga på sidan hela natten. Rätt roligt såhär i efterhand. Nu fnissar jag bara åt det =)
MEN, är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju!

Nu ska jag duscha för att sedan hoppa ner i min renbäddade säng. Mm-mm-mmm!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0