"med en enkel tulipan..."

Ja du ser. Jag fyller år idag, alltid lika lägligt, mitt i studenten varje år. Tralala!
Meeeen, trots all stress och ingen lugn stund så har jag haft en toppen dag!
TACK för alla gratulationer från Sveriges alla hörn <3

Släktingarna från Skåne kom hit igår, som jag har längtat efter dom. Har känt mig som ett barn innan julafton,
har knappt kunnat sova. Men nu är dom äntligen här. Åh!

I tisdags så var jag hem till Emma, träffade både hennes sambo och son. Det var så mysigt. Fick kankse världens godaste fika. Mm-mm-mmm! Hon bjöd även på lite Wii-spelande. Vi testade på boxning.
Sa jag att jag har VÄRLDENS träningsvärk i armarna o ryggen?
Men det var det värt, det SKA jag bara köpa. Riktigt kul!

Imorn tar bror, Ida, Bettan, Johanna, Evelina, Marcus, Crille mfl mfl mfl studenten. Jag är alldeles pirrig.
Känns INTE som det var 3år sedan jag själv tog studenten. Helt sjukt vad tiden gått!

Tillråga på allt har jag fått en vagel i ögat. Inte så jävla skönt o snyggt att gå med ett svullet öga. Blir solisar imorn!!!

herrå

Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm nämde jag att jag har träningsvärk eller?? haha satan vad hon jag hade i går! haha kunde knappt ta mig ur sängen haha! Men kul var det.

Tack för en super mysig kväll!

2009-06-12 @ 23:09:42
URL: http://www.Emmiz84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0