student, bal och hosta...

Jag har haft helt makalösa dagar denna helg med student, avundsjuka, ölsprutande från lastbilsflak, massa mat, studentbal, dokumentation med kamera. Ja, detta var bara en bråkdel!

Jag är sjuk fast nu slipper jag iaf solglasögonen. Fick bära dom hela studentdagen pga. min vagel i ögat. Fan så jävla ont det gjorde!
Är livrädd för att hosta av revbenen igen. Uscha.

Johanna åker till London på tisdag. Det känns så...overkligt. Och tråkigt! FAN. Men jag hoppas att hon kommer trivas och regera i Londin istället för i Övik! Hon kommer vara saknad!

Nu ska jag fortsätta hosta ifrån sängen.

herrå


Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig darling

2009-06-15 @ 10:29:10
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: JP

emma, du måste uppdatera lite mer. måste få veta vad som händer i ditt liv! tack på förhand :)

2009-06-25 @ 21:14:29
URL: http://perssonj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0