dagen efter..

Vi här i Köpmanholmen har varit utan internet till och från i flera dagar. Inte så jävla kul. Det + att vi har hittat på en massa bus i helgen har gjort att jag knappt suttit vid datorn. En bra ursäkt tycker jag!

I fredags så var jag med brudarna på relaxen, jag o Idis käkade sushi innan, fy fan vad gott det är! Snacka om att man gått miste om något.. Och efter vi hade bubblat o svettats(?) klart i bastun så begav vi oss av mot MAX för att inta lite mera föda. Gud vad jag älskar det stället!

Lördag: Ut och åt med hela tjocka släkten, mamma har ju fyllt år så vi firade hon lite här på hemmaplan också. Efter det så for jag till Frejgatan för lite klädvikande och senare också förfest.
Efter lite skratt, dans och prat så gick vi ner till Helena o där var det drag! Haha. Ser man på korten som blivit taggade på fejjan. Gud.
Sen blev vi upphämtade av pimpen efter ett misslyckad krogbesök.
Resten censurerar jag för allämnheten. Men jag hade så jävla roligt. Och var så jävla full.
En aningens Ågren idag, jag tror det va! Uscha..

Ida o jag har legat i mapa's säng hela dagen. Bla skedställning o fosterställning pga. att vi mår som vi förtjänar. Värsta bakisdagen sen Holmen Blues. tjoho! Men det vare värt!

herrå

Kommentarer
Postat av: JP

ingen kommentar!

2009-03-22 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0