fnissande satt jag på banken igår...

Det slog mig igår på Modo-Södertälje, jag kan mer om Modo och hockey än vad som egentligen borde vara rimligt för en tjej. Eller som anses normalt mera kankse. Han kunde inget, jag fick berätta allting. En konversation var som sådan:

Killen
: Dom har ju inga bra målvakter. Dom släpper ju in allt! Jag kan ju föffan stå o öppna båsdörren för 600.000!
Jag: Haha ja jag skulle också kunna göra det.
Killen: Sen han, vad hette han? Som slutade den här säsongen? Målvakten?
Jag: Karol Krizan?
Killen: Ja precis. Varför slutade han liksom? Han var ju jätte bra.
Jag: Mm. (fnissar hysteriskt för att en från Övik inte kunde namnet på killen som blev helgon förklarad av hela öviksbefolkning året innan....)

Låter kanske inte så roligt men karln hade verkligen ingen koll.

Nu ska jag fortsätta med städningen och tvättandet. Ska även försöka slänga på lite mat. Jag försöker iaf låta duktig:)

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0