hey I made it!

Var tvungen att tjuvkika på min mejl medans jag jobbade. Skickade ju in mitt 2a arbete i tisdags.
Återigen: MVG!
Jag blev så jävla glad.
Trodde verkligen inte att jag kunde få MVG, jag är helt enkelt ingen som får det. Trodde jag ja.
Tji fick jag!

Gick på stan idag efter jobbet, tänkte köpa nå nytt att ha på en förmodad fest så småningom. Jag kom hem med en sommar(?) klänning och två vinflarror. Känns sådär men ändå okej.

Funderar på att åka hem till Idis imorn kväll och passa upp den kvinnan. Hon är ensammen hemma och sjuk. Jag ska pyssla om henne! Stumpan med rumpan!

herrå

Kommentarer
Postat av: Erika

bra emma :D MVG!!

2009-04-03 @ 19:44:55
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-03 @ 19:49:53
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0