home sweet hooome

Nu är mams o paps hemma från Thailand. Fick en klump halsen när jag såg dom kliva ur planet på Gideå flygplats i eftermiddags. Dom är bruna. Riktigt bruna. Eller dom ser mer skitiga ut! Ha!
Dom som inte blir särskilt bruna av den svenska sommaren kläcke ur sig ungefär 2min efter kramkalas:
Om vi blir såhär bruna Emma, tänk hur brun DU skulle vara efter 2 veckor i Thailand..

Kul att höra. Blir bara ännu mera taggad att fara iväg.
När Johanna är hemma från Norge igen ska vi sätta oss ner o planera. Planera en utlandsresa med brudsen. Känns som det kommer att spåra:D

Har egentligen inget vettigt att komma med förutom att jag ska äta upp kaklådan vi fick av faster igår. Sjukt goda!
Förresten, imorn ska jag, Ida o BettanMän som hatar kvinnor. Jag med min stålfasad kommer säkert böla av mig mina ögonfransar. Lyckat. Men jag längtar!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0