Mimmi Pigg!

Arbetsveckan är slut. Skönt. Har varit oförskämt pigg hela veckan. Kommit upp jätte lätt på mornarna. Men idag?
Haha jösses. Kom ta mig tusan inte upp ur sängen hur jag än försökte. Till slut så gick det . Sitter ju här nu!

Har gjort dagens gärning idag, jag klädde ut mig till Musse (eller Mimmi, genus?) Piggjobbet o hade Musse-gympa med barnen. Det blev sjukt uppskattat! :D
Men fy fa vilken dålig kondis jag har. Var anfådd efter en övning, FÖR BARN! Hahaha. Och att ligga på rygg o sparka med benen av bara att glömma. Jag skämdes. Och skäms.

Nej usch vad jag svamlar. Ska ta mig i kragen och fara o köpa nå gott att äta på ikväll. Det är ju helg, så jag får dricka coca-cola! Wihiiiii!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0