Mr. Ågren

Ja. Mr Ågren finns fortfarande. Om inte lite mindre men han finns där. Kommer nog finnas där i ett par veckor till när det hela förhoppningsvis är något sånär glömt.

Vi har kommit på att vi ska fixa en partyblogg! Vi brudar ska tillsammans, skriva dagarna efter partyt om vad som hände och sades. Kanske även dyker upp något kort! Men den förblir hemlig än så länge.
Skulle varit bra med en sån efter i lördags. Sjuk dimma.
Har fått korten av Ida nu också, skrattade nästan hysteriskt åt vissa bilder men åt andra vill jag bara grina.

Blev väckt av jobbet igår, skulle tydligen ha börjar jobba 8.30 o dom ringde kl 9 o frågade vars jag var. NÅGOT PINSAMT!
Men jag var där på 15min och dom skrattade bara när jag kom dit. Smällar man får ta när man har guldfiskminne!

Ikväll är den Den rätte för Rosing. Kan ju inte missa Hugo-mannen!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0