någon som missat detta?

Det går ju Big Brother repriser på TV400 nu, det året när Linda Rosing mfl. var med. Jag sitter bänkad (nästan) varje kväll. Vadå nostalgi? Vadå pinsamt?
Jag skäms över att titta på det programmen men kan samtidigt inte låta bli. Några personer instängda i ett o samma hus. Låter inte så jävla kul egentligen va? Ne jag tyckte väl det.

Har varit ledig idag också. Har gått runt halvnaken hela dagen och bara fisit. Och städat. Rensade ur lite ur garderoben nu ikväll också, tänkte lägga undan vinterkläderna. Nu ska det fan inte komma nå mer snö. All jävla snö ligger fortfarande envist kvar på marken men jag tänker då fasen inte gå i skoteroverollen längre, nej. Jag tänker ha på mig skinnjackan från och med nu.
Jag lär ju gå runt o vara konstant förkyld men vad gör väl det. Bara våren och framför allt sommaren kommer snart!

Jag svamlar så mycket. Vet egentligen inte vad jag ville ha ut av det här inlägget mer än ja, säg det.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0