teknikgenerationen?

Har suttit o pratat med kusin o CalleT på msn nu idag o jag förundras fortfarande över hur man kan sitta o skriva med en person på andra sidan atlanten. Galet. Hur kommer det fram liksom?

Kollade igenom melodifestivalen klipp nu, Darin, han sjöng se på mig i nån deltävling som pausunderhållning. Är det bara jag som tycker att han blir yngre o yngre för varje år? Herregud han ser ju ut att ha ett babyface. Hi hi.
Ytligt, jag vet. Men ändå.

Blir lite jobb i veckan ändå. Ska jobba 7-13 imorn o sen 21-07 samma kväll. Hmm. Hur ska det gå? Bara till o bita ihop Emma!
Kokade majskolvar nyss o åt dom med smör o salt, fy fan vad gott det är! Längtar tills dom går att grilla. Med ICAs i Bjästas egen potatissallad och en god köttbit. OCH Halloumiost. Äckligt gott. En mun-orgasm. TYP.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0