jag är sämst på att ljuga

Jag har varit ledig idag, tralala! Vaknade av fågelkvitter och solsken och avnjöt en hotell-frukost ute på altanen! Mmm!
Jag kände mig hurtig och gick till busstationen i Bjästa, där köpte jag mig en fräsch sallad till  lunch och inväntade bussen till staden.
Bussen kom och jag klev på, fick åka gratis för mitt glada humör! Ringde min vän Ida som mötte upp mig på stan, vi tog en go fika och bara myste på. Sen klippte jag mig och blev nöjd, blir alltid nöjd när jag är på Gracilis :)
Efter det åkte jag och Ida hem till henne, jag fick en kärleksförklaring från mitt X och jag känner mig mer än nöjd!
Efter det åkte vi ner på stan igen och jag köpte mig en klänning, en neccesär, lite smycken. ALLT PÅ REA! Åkte även buss hem där jag träffade Evelina. Den flickan är så rolig!
Kom hem och här hemma väntade en färdig middag. Tacos. Ååååh vilken dag!

Jag ljuger.

Jag vaknade av att regnet smattrade mot rutan, gick upp och åt frukost, en hårdbrö macka, orkade inte duscha så jag tiggde skjuts av mamma till Bjästa. Där satt jag och pratade med en fyllegubbe. När jag kom till stan gick jag o Ida på stan en sväng för att sedan hets äta en korv innan jag skulle klippa mig hos hennes mor. fick en raklugg och är faktist mer än nöjd :)
Sedan åkte vi hem till Ida där cepe jävla idiot  X jäveln ringer och är allmänt störd och säger grejer han bitter lär ångra om något år. Jag halvgråter en snabbis efter samtalet men lugnar sedan ner mig. Vi åkte sen ner på stan igen och jag köpte en klänning, en neccesär och lite smycken. INGET PÅ REA! Åkte buss hem och träffade Evelina, hon är så rolig. Jag gillar hon :)
Kom hem och här väntade potatismos och ugnskorv. Mmm.

Enda braiga idag är dom personer jag mött (utom fyllegubben) och att jag fått en ny fin frilla. Tack:)

herrå

Kommentarer
Postat av: eve

hoho! http://www.1000apor.se/tv/idol/alla-idol-deltagare-i-fashion-tv-del-1

2009-05-05 @ 23:55:18
URL: http://levelajna.blogg.se/
Postat av: Idis

haha, du är rolig Emma. <3

2009-05-06 @ 21:07:41
URL: http://www.idakull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0