jag måste erkänna..

... att det finns hundra saker jag skulle vilja skriva ut här på bloggen men det går bara inte. Är inte säker vilka alla är som läser o då känns det bara dumt att chansa!

Jag har kommit på en grej som jag skäms över nått så fruktansvärt. När man eller iaf jag, kollar in mamma bloggar där man får se olika ultraljudsbilder på bebisarna, alltså helt seriöst. Hur tydlig bilden än är så ser jag inte vad som är fram eller bak på bebisen. Jag förstår inte hur man ska titta för att liksom, se rätt...!

Snacka om att helgen var fartfylld! Jösses Amalia, jag jobbade fredagkväll till 21.30, ut o spelade fotboll med grabbarna på gatan tills att klockan visade FÖR mycket, in o sov o började jobba igen 6.45. Var rätt mör hela dagen, minst sagt. Åkte sedan hem o sov 1h för att förbereda mig på holmen parteii, det var mucho kul!
Sen på söndagen så var jag på mitt första dop!  Det var världens sötaste och finaste Mira som döptes. Aaaw. Hon är fin, precis som sina päron. tss.

Har pluggat idag, och igår. Ska sitta lite till nu. Tror jag. Måste bli bättre. Eller jag har ingen motivation nu, kursen är lite långdragen. Ska sitta imorn också, ska även hoppa in o jobba imorn någon timme. Känns kul =)

Nej nu har jag svamlat klart.

herrå


Kommentarer
Postat av: Erika

Emma du är så söt<3

2009-05-27 @ 20:16:42
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0