man lär sig något nytt varje dag

Som rubriken lyder. Eller jag har väl tänkt o vetat detta länge men:
Jag försvarar alltid dom svaga i samhället.
Eller i en diskussion, om person A kritiserar person B försvarar jag, utan att ens kanske känna personen i fråga, mot påhopp och anklagelser. Jag vet inte varför jag har det inbyggt i mig själv, men det är helt enkelt en ren reflex. Och det finns folk som stör sig på det, även jag själv ibland, att jag reagerar så och varför jag gör det har jag ingen som helst aning om.

Imorgon är jag ledig. Sen är det bara 2 ynka dagar kvar av praktiken? 5 veckor har bara försvunnit sådär, hallo? Vad hände? Men kul har jag haft det, o lärorikt har det varit. Mycket mycket mycket. Definitivt något att fundera över för framtiden. Det också. He he.

Imorn ska jag o mamma inviga Burger King är det bestämt. Känns spännande. Men ingenting går ju upp mot MAX<3

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0