man lär sig så länge man lever

Vissa dagar är bättre än andra. Idag är en bra dag! Älskar när knoppen är så pass klar och pigg och man bara suger i sig kunskaper och upplevelser. Varje dag borde vara så!

Imorgon är sista dagen på praktiken. Känns lite vemodigt, vars har veckorna tagit vägen?
Jag har iaf, som jag sagt tidigare, lärt mig så sjukt mycket. Det är kul! Tur att jag finns där på huset om abstinensen efter hemtjänsten blir för svår.

Vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda, det återstå att se :)
En sak är iaf säkert, ska ha en mysis kväll med Ida imorn om allt går vägen. Längtar!
Sen har jag inte sett JP på ett tag, känns lite tomt. Samma med Betso.

Nu ska jag hoppa ner i min renbäddade o vädrade säng. Jag kommer sova som en prins(essa) inatt!

herrå


Kommentarer
Postat av: katt

gillar att jag läste "(essa)" först i hela sista meningen, haha. blev ju en gnutta glad ett tag tills jag insåg att det inte var något tillägnat till mig :b

2009-05-17 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0