söndags ågren?

Sista april i Torsdags. Vi hade mys middag med alla brudarna här hemma, vi åt o åt o åt. Sjukt jävla gott. Riktigt kul också att ha alla finingar samlade! Efter lite alkohol intag blev vi upphämtade av den största bilen jag sett och mötte upp karlarna. Kvällen var vild o galen men också väldigt väldigt mysig och lugn.
Jag tackar jag!

Har jobbat kväll denna helg o skulle ha jobbat idag med men jag har på något konstigt vis tappat bort min röst och fått tillbaka den helvetes hostan så jag stannade hemma idag. Gör nog det imorn också, känns inte så givande att knappt kunna prata med folket!

Har precis sprungit runt som ett jävla jehu här hemma och letat efter deklarationspapprerna. Drömde inatt om det o visst fan, det ska vara inne imorn. Så nu har jag deklarerat och pengarna kommer in innan midsommar. Känns sjukt skönt att vi ett 5siffrigt belopp på kontot innan midsommar =)

herrå


Kommentarer
Postat av: katt

5?! jisses, det är inte att klaga på! :)

2009-05-03 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0