vad sa jag?

Igår var det en god middag. Hämtade mat på Sibylla och där satt mina arbetskompisar.
Kanske ska tillägga att jag såg ut som hej kom och hjälp mig med en flera år gammal träningsdräkt, fettigt hår och svart under ögonen. Som jag brukar med andra ord.
MEN, iaf, vi surrade lite o dom frågade om jag skulle ut, men av att döma av mitt utseénde för tillfället så kom det nog inte som någon chock när jag svarade nej på den frågan.

Men jag kom hem, åt min mat o pratade med Kajsa, o det visade sig att hon skulle hem till Maricel så jag hängde på.
Och vilken tur. Jag hade galet roligt!
Träffade bla. Gert Fylking, bildbevis kommer senare!

Nu ska jag göra det jag är bäst på:
ÄTA!!!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0