just get back up when it knock's you down

Tack. Tack mina fina. I love you.

Har jobbat hela helgen, det har gott som smort! Älskar det faktum att mina arbetskompisar får mig på så bra humör och att vi har så kul tillsammans. Har även fått jobba med Evelina idag, det var ett tag sedan och det gjorde inte direkt saken sämre.  Hon är fin hon.

Imorn ska jag mest troligast och antagligen in till staden för att besöka tatueringsstudion för att fråga dom om min kommande tattoo som förhoppningsvis blir av på Fredag. Jag är lite pirrig i magen allt.

Jag var förresten på bio i fredags efter jobbet med A. Vi såg Flickan som lekte med elden. En besvikelse faktist, trodde den skulle vara bättre. Den var... seg! Men riktigt kul att få träffa han, har inte träffat han sen i... vintras!
Men han såg pigg ut trots omständigheterna. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.

Nu väntar la bed. Mmm.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0