dancing in the dark

Vilken helg! Mamma Mia.
Jag är så jävla nöjd.

Fredag var det fest. Jag o Ida3_Kull och jag köpte pizza och fixade oss (vilket skulle visa sig vara förgäves) innan vi drog till Niklas stuga för förfest och bastu+vildmarksbad. Så jävla mysigt. Dansade oss galna och efter en nakenchock så begav vi oss till själva holmenfesten. Vi var nöjd efter en stund och for då till grannen Emil och fortsatte festen innan vi gick tillbaka till holmenfesten.
Vi fick sedan följe hem av Åre-pajka innan vi stöp i sängen.

Igår var det en riktigt bakisdag. Den innehöll allt. Världens bästa människor, god mat, mycket fett, coca-cola, filmhyrning och mycket fisar.

Idag har jag ta mig fan inte gjort ett enda knop. Så jävla skönt!

Har fått tillbaka min förkylning. I wonder why................................

Imorn vankas det jobb, JAG LÄNGTAR!!! :D

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0