sick and tired

Jag som är världens otåligaste o rastlösaste människa har nu legat isolerad i.. 3 dygn ungefär. Jag blir ta mig fan galen. GALEN. GALEEEEEEEN!

Ringde sjukvårdsupplysningen igår och jag fick INTE komma på Vårdcentralen o ta prov om jag mot all förmodan(?) har svinsjukan. Dom sa att jag har alla symptom men att man oftast hade över 38*C i feber. Jag hade då tagit två alvedon o min temp var 37.7*C.
Men vad vet jag, jag är inte läkare. Ska iaf ringa dit imorn bitti o höra med dom.
Eftersom Evelinas mamma är i Åre är det inte hon jag kommer få prata med utan den bittra tanten som frågade mig en gång om jag var döende. Jag gillar inte henne.

Har inte så mycket att förtälja. Jag gör ju ingenting. Sover någon timme, tittar på TV, äter lite om jag har någon matlust för tillfället o sen sover jag lite till.

Idag är jag en riktigt bitterfitta. Jag orkar fan inte vara sjuk längre. JAG ORKAR INTE. Hör ni det?

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0