the world's greatest

Igår fick jag mig en smärre chock. Satt o läste Aftonbladet innan jag skulle jobba, vad står det där som får mitt hjärta att stanna?
FOPPA SPELAR IMORGON (läs: idag)
Gud. Jag tror jag... kolar. Så det första jag gjorde var att boka biljetter till mig och Evelina.
Ikväll ska jag få se min (blivande?) man spela. Iiiiiiiih!
Det var ungefär det enda jag pratade om igår. Foppiloppen! <3<3<3

Fan jag måste verkligen vända på dygnet. Eller få en normal dygnsrytm. Jag somnar aldrig före 2. Ah. Och ska man upp kl 6 är det ganska logiskt att ögonen tar emot lite när man ska upp. Men, jag får ta och vända nästa vecka. Då jobbar jag mycket förmiddag.

Nu ska jag duscha o senare göra mig snygg. Foppa kanske ser mig då jag sitter på läktaren ju!!!!!!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0